Kapsul Keladi Tikus Super Kediri

Kapsul Keladi Tikus Super Kediri
Harga : Rp 50.000
Volume (Isi) :
60 kapsul
No. Sertifikat Halal MUI :
LP POM MUI NO.00140016360701
Produsen/Merk : CV. An-Nuur

Kapsul Keladi Tikus Super Kediri | Supplier Herbal Kediri
Tanaman" Keladi Tikus" (Typhonium Flagelliforme) adalah tanaman sejenis pokok setinggi 25 cm hingga 30 cm, termasuk dalam kategori tumbuhan semak, habitatnya yang menyukai tempat yang lembab yang tidak terkena cahaya matahari. Tanaman berbatang basah ini biasanya tumbuh di tempat terbuka pada ketinggian 1.000 meter di atas permukaan laut. Bentuk daunnya bulat dan hujungnya yang runcing berbentuk jantung. Ianya berwarna hijau segar dan akarnya(umbi) berbentuk bulat rata sebesar buah pala.

Tanaman ini pertama kalinya di diselidik secara saintifik dan disahkan sebagai tanaman herba oleh penyelidik dari Malayia, Prof Dr.Chris K.H.Teo,Dip Agric (M), BSc Agric (Hons)(M), MS, PhD yang juga penaung Cancer Care Penang, Malaysia. Sejak tahun 1995 Prof. Chris Teo membuat kajian tentang tanaman ini, hasilnya menunjukan Ekstrak Typhonium Flageffiforme dan campuran bahan tambahan detoxifikasi jaringan darah. "Keladi tikus" ini akan lebih berkesan apabila ianya dicampurkan dengan beberapa jenis herba ini, seperti sambiloto, temu putih dan rumput mutiara. Ramuan ini mengandungi ribosome inacting protein (RIP), zat antioksidan dan zat antikurkumin. Kombinasi ketiga zat dalam campuran ramuan tersebut menghasilkan mediator yang menstimulasikan penguat sel dalam sistem kekebalan tubuh untuk membunuh sel kanker. Beberapa tahun kemudian, khasiat "keladi tikus" menjadi perbincangan hangat di kalangan ahli-ahli perobatan.

Pensyarah Pusat Pengajian Sains Kajihayat Universiti Sains Malaysia (USM), Prof. Christopher Teo Kheng Hoe berkata, 'keladi tikus' dijumpai secara kebetulan ketika seorang pesakit kanser meminta pertolongannya untuk membiakkan tumbuhan itu yang dipercayai boleh menyembuhkan penyakit. "Ketika itu saya terlibat dalam kajian membiakkan tumbuh-tumbuhan dan berjanji untuk membantu mereka membiakkan keladi tikus," katanya ketika dihubungi di Pulau Pinang baru-baru ini.

Sejak itu, beliau mengesyorkan keladi tikus kepada kenalannya yang menghidapi penyakit barah dan sehingga kini ia berjaya menolong 800 orang pesakit tempatan dan luar negara termasuk dari New Zealand, Amerika Syarikat, India, Kediri dan Australia. Menurut Prof. Teo, Keladi Tikus berkesan untuk menolong pesakit kanser kerana selama ini pesakit yang mengambil tumbuh-tumbuhan ini menunjukkan kesan yang positif. " Sebenarnya, tidak ada ubat di dunia yang ditemui boleh menyembuhkan penyakit kanker.

Kapsul Keladi Tikus Super
Komposisi :
Keladi tikus ........... 100%

Khasiat :
- Menghancurkan kanker dan tumor
- Meningkatkan daya tahan tubuh
- Memperkuat fungsi hati / liver
- Melindungi tubuh dari bakteri dan kuman
- Memiliki efek menurunkan tekanan darah tinggi
- Memiliki efek mengurangi rasa nyeri

Aturan Pakai :
- Untuk kesehatan : 3 x 1 kapsul sehari
- Untuk penyakit ringan : 3 x 2 kapsul sehari
- Untuk penyakit berat : 3 x 3-5 kapsul sehari
Perbanyak minum air putih selama mengkonsumsi herbal ini

Kapsul Keladi Tikus Super Kediri
Harga : Rp 50.000
Volume (Isi) :
60 kapsul
No. Sertifikat Halal MUI :
LP POM MUI NO.00140016360701
Produsen/Merk : cv. An-Nuur

Sampaikan pada teman,
Kapsul Keladi Tikus Super Kediri bisa anda dapatkan di
Supplier Herbal Kediri | Call: 0857.320.163.71
Jangan lupa kunjungi juga produk lain kami :
Kapsul Undur-Undur
 
Kapsul Keladi Tikus Super Kediri Jasa Buat Blog Murah
Modified by : Ayah Naufa IVYthemes | MKR Site